پیشنهاد سردبیر

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری در جریان سخنرانی‌ خود در سازمان ملل متحد، نگاه ظالمانه و از بالا به پایین حکمرانان آمریکا نسبت به ملت ایران را به خوبی تبیین و افشا کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی: رئیس جمهوری دیدگاه ظالمانه حکمرانان آمریکایی را افشا کرد

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری روز جمعه افزود: دکتر پزشکیان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل همچنین به روشنگری درباره اقدامات جبهه استکبار در قالب تحریم اقتصادی ایران تا پشتیبانی از رژیم جعلی صهیونیستی پرداخت.

وی بیان کرد: رییس جمهور ظلم و ستمی که در این سالها در قالب فشارهای اقتصادی و تبلیغاتی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه مردم ایران روا داشته می شد را نیز به خوبی افشا کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: دکتر پزشکیان همچنین توانست به خوبی جنایاتی را که رژیم جعلی صهیونیستی امروز علیه مردم فلسطین و لبنان و جبهه مقاومت انجام می دهد تبیین کند و امیدواریم برکات این روشنگری و تبیین مواضع را در منطقه شاهد باشیم.

اخلاقی امیری با بیان اینکه سخنرانی‌های رییس جمهوری بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مباحث بین المللی تاکید داشت، گفت: از طرفی ایشان در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل یادی از رییس جمهوری شهید آیت الله رئیسی و نیز نماد استقامت مردم ما، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت، که جای قدردانی و تشکر دارد.

دکتر مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران، هفته جاری با حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران و نمایندگان کشورهای جهان سخنرانی کرد و «صدای مردم ایران و صدای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی» از تریبون این نهاد بین‌المللی شد.

سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نخستین حضور دکتر پزشکیان در این نهاد بین‌المللی است که با بیان دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران همچنان که در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد، پیام ایران برای جهان صلح و امنیت است.

پیش از سخنان رییس جمهور، برخی از حاضران در این نشست به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه ضرورت تبادل آکادمیک ادیان الهی با محافل علمی جمهوری اسلامی ایران، لزوم نقش‌آفرینی رهبران و پیروان ادیان الهی برای تحقق صلح در منطقه و جهان، تبیین چهره واقعی اسلام و مقابله با اسلام‌هراسی، استفاده از ظرفیت رهبران ادیان برای توقف جنگ و جنایت رژیم اسرائیل در غزه، تفکیک دین کهن یهودیت از صهیونیسم و تجلیل از رویکرد ایران در حفظ حقوق و آزادی ادیان پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.